Je maakt deel uit van het team Brugge en bent de
sleutelfiguur
voor je kantoor, team
klanten
en
huishoudhulpen
.
Je investeert continu in het opbouwen van
lange termijn relaties
met bestaande klanten en je bent in staat om het bestaande klantenbestand verder uit te bouwen.
Je realiseert de vooropgestelde groei in het kantoor door middel van commerciële acties en een pro-actieve houding.
Je werkt op continue basis aan de
instroom
van
geschikte huishoudhulpen
door gerichte acties.
Je gaat op zoek naar de
perfecte match
tussen
huishoudhulp
en
klant
en volgt de samenwerking tussen beide partijen strikt op met het oog op een
maximale tevredenheid
.
Je zorgt voor een
optimale inplanning
van je ploeg en een stipte administratie.
Jouw profiel
Je hebt een bachelor opleiding of je hebt een gelijkwaardig niveau door ervaring.
Je kan de Franstalige medewerkers te woord staan.
Je bent een enthousiaste ondernemer met een commerciële focus.
Je valt op door mensenkennis, actiegerichtheid en communicatievaardigheid.
Oplossingen vinden kan je snel en accuraat.
Je bent een geboren organisatietalent en kan administratief nauwkeurig werken.
Werken in stressvolle situaties vormen voor jou geen probleem.
Je stuurt medewerkers bij, motiveert hen en volgt hen op gedurende hun loopbaan.
Je werkt resultaatgericht zonder het menselijke aspect uit het oog te verliezen.
Je bent bereid je te verplaatsen naar de verschillende kantoren binnen de regio.
Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
E-mails behandelen
Klanten, leveranciers, bezoekers ontvangen en oriënteren
Boodschappen noteren en afspraken vastleggen
Personeelsdossiers administratief opvolgen
Aanwervingen en opleidingen logistiek organiseren
Verplaatsingen van de verantwoordelijke of van teamleden organiseren
Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
Documenten doorsturen en klasseren
Professionele dossiers, verslagen van vergaderingen, ... coderen en archiveren